OKEY oyununun ilk taslağı hazır, hiçbir şey mükemmel değil ama oynanabiliyor, gelen varsa 4 kişilik odada bekliyorum :D
Bu arada mobili çok mükemmel değil webden gelin bence 😂
AI ile bir şeyler deniyorum, kod yazmayı biliyorum #prototurk @era
Claude
Codex
TypeScript
BunOKEY oyununun ilk taslağı hazır, hiçbir şey mükemmel değil ama oynanabiliyor, gelen varsa 4 kişilik odada bekliyorum :D
Bu arada mobili çok mükemmel değil webden gelin bence 😂
101 fena gitmiyor, mantığı baya oturdu, görsel olarak istediğim gibi olmasa da kısa sürede klasik ve 101'i doğru şekilde çıkartabilmek AI ile keyif verdi, sırada benim en çok sevdiğim amerikano versiyonu var okey'in, onu siz de seveceksiniz :D
bir tek mobil görünümde bu kadar karmaşayı nasıl yöneteceğimi bulamadım, onu da bulursam burayı bir oyun merkezine çevirebilirim, keyifli de olur, sırf kendim oynamak için bile yapabilirim, hem de aşamalarını videoya kaydettim video çekersem youtube için neyi nasıl yaptığımı göstermek için keyifli oldu, #okey e devam o zaman şimdilik 😂
Okşin batak kart oyunları da gelsin diğer platformlardaki eksikleri burda tamamla gerisi gelir kod yazarken 2 zara 80’lik oluruz 😂
Uygulamayı güncellemeyi unutmayın, bu güncellemeyi kurunca artık yeni bir güncelleme de uygulama içinde haberiniz olacak ❤️ #prototurk
okeye 4. aranıyor :D
Nasıldım @tayfunerbilen ?
App Store da güzel yorumlarınızı bekliyorum, orası da önemli unutmazsanız güzel olur ❤️
Şaka maka oyun çıkmaya başladı, 1 günde geldiğim nokta bu, galiba okey videosu yakında geliyor 😂
Prototürk'e App olarak ekleyip, burada okey çevirmemiz yok mu :D
Haydaa keyifliyiz, 1 günde sorunsuz bir şekilde onaylandı, #prototurk artık iOS’da, kullanıcılarını uygulamaya bekliyorum, hala eksiklikleri var ama yeni versiyonlarla hızlı bir şekilde giderilecek
Güzel puanlarınızı da unutmayın dostlar ❤️
Şuraya da linkini ekleyelim
prototurk'ün bir sonraki video konusu 😂
hocam şunu buraya entegre edin de yazılımcı kıraathanesi hayali bari sanalda gerçekleşsin :D
bıktık artık bundan ya
apple'a onay için gönderdim, hadi bakalım sorunsuz geçecek mi süreç, ne kadar uzun sürecek onay vs. göreceğiz #prototurk yine, yeniden, başlıyor..
bütün app'i baştan sona yapıyorsun ai ile, sonra bir soru soruyorsun öncelikle Apple Developer hesabının olması lazım diye başlıyor ya, insanın kalbi sızlıyor bir an için 😂
uygulama simgelerini de özelleştirmek gerekiyor, çünkü neden olmasın 😂
Dinozora mi benziyor ?
#prototurk logosuna ufak bir minimal'lik getirdik, hayirlara vesile olsun, app'de daha güzel durdu 😀
hala devam ediyor bu arada, sonuçlar baya başarılı gidiyor şu an cihazda test etmedim ama onun verdiği ss'lerden doğru yolda olduğunu anlayabiliyorum ve sadece %8 harcamış şuana kadar opus 4.8
bakalım sonuç nasıl olacak, merakla bekliyorum 😂
hazır haftalık limit sıfırlanmış ve 2 gün sonra bitecek madem, android tarafını başlattık, hayırlı uğurlu olsun 😀
hazır haftalık limit sıfırlanmış ve 2 gün sonra bitecek madem, android tarafını başlattık, hayırlı uğurlu olsun 😀
güzel haber, Claude weekly erken sıfırlanmış, %90 daydım iyi oldu bu 😂
hani böyle beklemediğin anda hesabınıza para geldi bildirimi gibi olmuş :D
her agreement değiştiğinde böyle hata veriyor..
bize agreement'ın detaylarını açıp xcode içinde onaylatmaktansa, developer portala gidip, giriş yapıp, account'u arayıp bulup, sonra orada güncellenmiştir diye butona basıp, asla okumayıp, kabul etmemizi bekliyor
bu daha kısa yol tabi #Apple için 👍
bu gece ya ai bana hükmedecek, ya ben ona, masanın başına geçtik sonunda 😅
masa küçük bu arada, doğrudur 🤣
Prototurk iOS app'in öyle büyük sorunları, bugları vs. kalmadı, birkaç gün içinde onay sürecine gönderiyorum bakalım, sonra buralar daha çok şenlenebilir ❤️
Cross platform olsaydı bir promtla 2 app olurdu. Google'ın ai studio'su ile app yaptırdım kotlin'ini neden seviyorlar anladım, aynı flutter gibi yazılıyor. Bildiğimden değil de, benzettim. Kotlinin de ios desteği varmış, performansı nasıl acep.
Railway in official iOS appi çıkmış, ihtiyacım vardı buna artık takip daha kolay oldu değişiklikleri
abi bi ara prototurk alan adı sorunu da bakar mısın halen hata veriyor railway 404 Not Found