Tayfun Erbilen

@tayfunerbilen

AI ile bir şeyler deniyorum, kod yazmayı biliyorum #prototurk @era

Araçlar:ClaudeCodexTypeScriptBun
https://tayfun.net Haziran 2026'da katıldı
Tayfun Erbilen@tayfunerbilen·

101 fena gitmiyor, mantığı baya oturdu, görsel olarak istediğim gibi olmasa da kısa sürede klasik ve 101'i doğru şekilde çıkartabilmek AI ile keyif verdi, sırada benim en çok sevdiğim amerikano versiyonu var okey'in, onu siz de seveceksiniz :D

bir tek mobil görünümde bu kadar karmaşayı nasıl yöneteceğimi bulamadım, onu da bulursam burayı bir oyun merkezine çevirebilirim, keyifli de olur, sırf kendim oynamak için bile yapabilirim, hem de aşamalarını videoya kaydettim video çekersem youtube için neyi nasıl yaptığımı göstermek için keyifli oldu, #okey e devam o zaman şimdilik 😂

nexia@nexia·

Okşin batak kart oyunları da gelsin diğer platformlardaki eksikleri burda tamamla gerisi gelir kod yazarken 2 zara 80’lik oluruz 😂

Tayfun Erbilen@tayfunerbilen·

bütün app'i baştan sona yapıyorsun ai ile, sonra bir soru soruyorsun öncelikle Apple Developer hesabının olması lazım diye başlıyor ya, insanın kalbi sızlıyor bir an için 😂

Tayfun Erbilen@tayfunerbilen·

her agreement değiştiğinde böyle hata veriyor..

bize agreement'ın detaylarını açıp xcode içinde onaylatmaktansa, developer portala gidip, giriş yapıp, account'u arayıp bulup, sonra orada güncellenmiştir diye butona basıp, asla okumayıp, kabul etmemizi bekliyor

bu daha kısa yol tabi #Apple için 👍

Tayfun Erbilen@tayfunerbilen·

Prototurk iOS app'in öyle büyük sorunları, bugları vs. kalmadı, birkaç gün içinde onay sürecine gönderiyorum bakalım, sonra buralar daha çok şenlenebilir ❤️

Mustafa@mustafa·

Cross platform olsaydı bir promtla 2 app olurdu. Google'ın ai studio'su ile app yaptırdım kotlin'ini neden seviyorlar anladım, aynı flutter gibi yazılıyor. Bildiğimden değil de, benzettim. Kotlinin de ios desteği varmış, performansı nasıl acep.