🟡 #OpenAI : OpenAI'da küçük bir kullanıcı grubunun abonelikleri yanlışlıkla iptal edildi, birden fazla bileşende performans düşüşü yaşanıyor. https://prototurk-status.s.gy/wI4bfN
Merhaba 👋
Bir süre üzerinde çalıştığım Lenk.tr’yi sonunda yayına aldım.
Başlangıçta sadece bir bio link aracı yapmak istemiştim. Zamanla bunu; hızlı, sade ve gerçekten kullanışlı bir link yönetim platformuna dönüştürdüm. Gereksiz özellikler yerine performansa, tasarıma ve kullanıcı deneyimine odaklandım.
Şu anda;
* Akıllı link yönetimi
* Modern bio sayfaları
* Detaylı analizler
* Farklı tema ve tasarım seçenekleri
gibi birçok özellikle kullanılabiliyor.
Henüz geliştirmeye devam ediyorum. Deneyip görüşlerinizi paylaşırsanız benim için çok değerli olur. Yeni özellik önerilerine de açığım.
App Store da güzel yorumlarınızı bekliyorum, orası da önemli unutmazsanız güzel olur ❤️
Herkese selamlar dostlar. Umarım hayatınızda her şey yolunda gidiyordur.
Buraya yapay zeka ile yaptığım 2 adet uygulamayı tanıtmak istedim. Ek olarak okuduğum bölümüm ile ilgili olarak bir uygulama yazmak istedim ama Apple ilaç verilerini kaynak olarak sunmamı istiyor. İnternet üzerinden sağlam kaynakları sunmama rağmen Apple kabul etmiyor. Bunun içinde bir öneriniz var ise yardımlarınıza açığım. Boş zamanlarımda bu tür şeyler yapmak hoşuma gidiyor, eleştiriye ve kendimi geliştirmek adına gelecek her yoruma açığım. Teşekkür ederim
Uygulamayı ilaç öneren ya da yönlendiren bir şey gibi değil de tamamen bilgilendirici bir şekilde konumlandırman daha iyi olur.
Doz, tavsiye, kişiye özel yorum, şunu kullan vs. gibi bir şey varsa apple direkt sıkıntı çıkarıyor ne kadar masum yapsan da.
Selamlar, aranıza yeni katıldım!! 2014, 2015'ten beri Tayfun Erbilen'le büyüyen tayfadanım, umarım samimiyet kurar ve networkümüzü güçlendiririz.
neden rider kullanmalıyız sebep 1: refactor edilen koda isim önerisi.
Before / After
Fikriniz var mı? 2-3 ay teknik altyapı ve mimarisi sonrası değişen görünüm nasıl? Yayınlamaya çok az kaldı.
kanka öncelikle eline sağlık. alttaki ikonları daha modern, isimle uyumlu bir ikon ayarlayabilirsin. play butonu yanındaki butonla aynı boyda yapabilirsin. bir de alttaki barı liquid glass deneyebilir misin? bence çok daha hoş duracaktır.
Ne dersiniz iş görür mü?
yayinlayali baya oldu ama tamamen ucretsiz olan uygulamam ile harcamalarinizi takip edebilirsiniz. hosunuza giderse 5 yildiz ve bir yorum yapabilirseniz cok mutlu olurum.
Uygulamayı indirdim ve kullanıyorum, Eline sağlık çok güzel olmuş. İOS27 beta sürümünde olmamdan dolayı yorum atamadım. En kısa sürede yorumda yapacağım
@tayfunerbilen buraya millet orasını burasını çekip atabiliyomu yoksa bunu için bişey yaptınmı abi
Evet tabi ki niye etmesin
kaç kullanıcı oldu abi @tayfunerbilen
600 kişiyiz şu an için
console.log(“merhaba dünya 🛸”)
Claude ultracode hiç denememiştim veya fırsat olmamıştı bu gün denemek istedim ve … 2 sata sürdü ve 5 milyon token harcadı 🤯
yapay zeka işimizi elimizden alacakmış. :D daha regex yazamıyor meret.
Şaka maka oyun çıkmaya başladı, 1 günde geldiğim nokta bu, galiba okey videosu yakında geliyor 😂
Prototürk'e App olarak ekleyip, burada okey çevirmemiz yok mu :D
GitHub ile aramızdaki ilişki anlık ektedir (image.png). "Ayıp ettin ama niye kapattın, ne ara kuralları çiğnedik?" dedirtiyor insana. Destek ekibine selamlar, banımızı açın da işimize dönelim. 😂
Selamlar herkese,
Uzun süredir üzerinde çalıştığım ve bulut tabanlı bir bordro yönetim platformu olan Lura Software'i sonunda canlıya aldım ve Prototurk Launchpad üzerinde paylaştım.
Prototurk'ün bu yeni halini görünce, ürünü doğrudan buradaki geliştirici ve girişimci topluluğunun testine açmak istedim. Özellikle tek tıkla Excel transferi, esnek alt yönetici/hiyerarşi tanımlama ve izin yönetimi gibi süreçleri olabildiğince pratik çözmeye odaklandım. frontend tarafında React ve Tailwind CSS, backend ve veritabanı mimarisinde ise Supabase (TypeScript) kullandım.
Projeler kısmından Lura Software'e göz atıp arayüzü, hızı veya iş akışını test edebilirseniz çok sevinirim. Özellikle kod mimarisi, tasarım veya kullanıcı deneyimi açısından yapacağınız her türlü yapıcı eleştiri ve feedback benim için altın değerinde.
Şimdiden inceleyen ve yorum yapan herkese çok teşekkürler! 🙏 @tayfunerbilen
projeyi paylassaydin burada veya link (launchpadde oldugunu biliyorum )