Json ile tanışmış mıydınız?
Gönderi
Yorum 1
Next level ? Neurolink
Bence bu platformda her şeyi konuşabilirsin ama proje fikrini paylaşamazsın. Her yer tehlike. 😂
iphone uygulamada kaydırmada bi gariplik seziyor musunuz? iphone 11 ios sürümü 18.5
şu ele bak
OKEY oyununun ilk taslağı hazır, hiçbir şey mükemmel değil ama oynanabiliyor, gelen varsa 4 kişilik odada bekliyorum :D
Bu arada mobili çok mükemmel değil webden gelin bence 😂
selamlar, play store konsol da bireysel hesap oluşturdum ancak 12 günlük test sürecine tabi tutuyor. duns kodunu girip şirket hesabına çevirirsem anında bu test sürecinden kurtulabilir miyim? bilen yardımcı olabilir mi
arkadaşlar google play 12 test kullanıcısı istiyor tv uygulaması için 12 kişi bulmak zor gibi. daha önce tv uygulaması yayınlayan biri var mı?
varsa bu adımı nasıl geçti?
reklam değil tavsiyedir bir süredir bazı modeller için burayı kullanıyorum özellikle glm 5.2’yi thinking veya orchestrator olarak kullanıyorum.
kimi modellerini için ise genelde validator olarak kullanıyorum claude’de kod yazdırıyorum.
tavsiyemdir ✨
sayın apple açar mısınız kapıyı
1.0.5 den 1.0.8 e nasıl geçildi 😂
🔴 #Vercel : Vercel Dashboard'da yüksek hata oranları yaşanıyor ve sorun araştırılıyor. https://prototurk-status.s.gy/ljkxPv
🟡 Vercel Dashboard'da hata oranlarında artış yaşanıyor, sorun araştırılmaya devam ediyor.
apple test account bir şeyler deniyor
İlk önce incelemelerimize baksınlar zahmet olmazsa 😂
Çok garip Google Play Store inceleme gönderik ve 28 dakika içinde inclemeden geçti. App Store beklemedeyiz. 😂
Aymo.ai kullanan var mı,15 dolara bütün modelleri kullanabiliyormuşuz
önemli olan kullanmak değil limitler
Tayfun Erbilen video atınca yazılıma dair tekrar umutlarım canlandı.
Fiziksel sim ihtiyacı olmadan Softsim ile donanımımızı çalıştırdık.Uzaktan profile yönetimi yaparak mb tanımlayıp kapabiliyoruz 🎉
Herkese selamlar,
Hangi yapay zeka araçlarını kullanıyorsunuz
Herkese tekrar selamlar, peki ücret vererek aldığınız model hangisi memnun kaldığınız
İş ilanlarına başvurmak tamamen eziyet artık gerçekten. LinkedIn iş ilanlarının bir çoğu artık iş ilanı değil.
İş ilanı gibi açıyorlar, hedef kitleyi rahatlıkla hedefleyebiliyorlar.
Bir iş ilanına başvurmuştum, sonrasında bi baktım freelance platform kendisi. İş başvurusu ayağına adamlar üye topluyor.
İş arayan insanların hayatlarında çok az dert varmış gibi, bir de click bait, dark pattern ile uğraşıyorlar.😐
Sizin önereceğiniz bir iş arama platformu var mı?
Çok sık limitleyen ve memnun olduğunuz llm modeli var mı
Herkese selamlar,Hangi yapay zeka araçlarını kullanıyorsunuz