Gönderi

Ahmet Çötür@ahmetcotur·

Selam,

SaaS projelerim ve müşteri web siteleri için e-posta altyapısını yeniden kurguluyorum.

Yandex mevcut ücretsiz hesapları da ücretliye çevirmeye başladı. Zoho ise müşteri sayısı arttıkça yönetmesi biraz zahmetli geliyor.

Bu yüzden sadece mail işine ayrılmış ayrı bir VPS alıp self-host bir çözüm kurmayı düşünüyorum. Bir arkadaş HestiaCP önermişti, sizlere de danışmak istedim.

İhtiyacım;

* Çoklu domain yönetimi

* Müşterilere mailbox açabilmek

* SMTP/IMAP desteği

* WordPress, Laravel, n8n ve SaaS projelerine SMTP sağlayabilmek

* DKIM, SPF, DMARC yönetimi

* Kolay yedekleme ve yönetim

Siz bugün sıfırdan kuracak olsanız hangi yapıyı tercih ederdiniz? Mail işlerini nasıl yapıyorsunuz ?

@ymg
düzenlendi

Smtp için resend kullanıyorum.

Self host tarafında plunk var

Ama email altyapısı için mailcow veya stalwart.

Bu konuyla ilgili çalışıyorum aws ile aramızdaki mevzuyu halledip sandboxtan çıkabilirsem çok yakında güzel bir ürünle çıkacağım

4
?

Yanıt yazmak için giriş yap.