Gönderi

OS
Osman
@osman

Şaka gibi bi gün benim için sabah 9'dan beri basit ui componentleri ile ilgileniyorum. Bu frontend işi fazla öznel ve bana göre değil :D . Backend olsa öyle mi? Yöntemi belli alacağın request belli döneceğin response belli :D

0

Yorum yapmak için giriş yap.