Gönderi

@bulentsakarya

dün akşam deepseek'e tekrar ödemeye yapmayı denedim ve bu sefer oldu. opencode içerisinde kullanayım dedim ama; belirli bir mimari yapısı olan bir sistem verdim. zaten sistem içerisinde ki AGENTS.md dosyasında kodlama yapılırken nasıl bir yol izleneceği, hangi durumlarda ek işlem yapılacağı yazıyor.

Yapılacak işlemlerin ne olması gerektiğini anlatan bir de todo.md dosyam var ama buna rağmen şimdi kontrol ettim, tamamen kafasına göre kod yazmış.

Hiç bir kurala/düzene uymadan kendi bildiğini okumuş. Başlamadan önce zaten AGENTS.md'yi okuttum. Anladım da dedi ama bunların daha 40 fırın ekmek yemesi lazım claude'ye yetişmesi için.

1

Yorum yapmak için giriş yap.